niedziela, 22 września 2013

WEEKEND I NOWE WYZWANIA

Zaczynam stosować sposoby na podjadanie, i muszę powiedzieć, że nieźle mi idzie, ale... mama wczoraj upiekła pyszne ciasto ze śliwkami i kruszonką, i tak jak nie jem ciasta (spróbowałam tylko malutki kawałeczek) to co chwilę zeskubuję kruszonkę, którą uwielbiam i nie mogę się oprzeć :( Na szczęście ciasto pewnie zaraz zostanie skonsumowane przez moją rodzinkę, więc będzie po problemie.
Dzisiaj zaczęłam dietę 1300 kcal.. Lubię ją, bo jestem na niej zawsze najedzona i nie mam nawet ochoty na jedzenie czegoś częściej niż co 2 godziny.. jednak 1000 kcal to zdecydowanie za mało.
Zwiększam mój wysiłek fizyczny, czyli od wtorku zapisuję się na ZUMBE, także w środę pewnie pojawi się moja opinia co do tego rodzaju aktywności. Chciałabym też zacząć trening siłowy w domu, bo niestety do siłowni mam 15 km drogi, ale.. posiadam tylko ciężarki 0,5 kg i 1 kg więc jest to trochę mało, jak czyta na innych blogach to dziewczyny trenują z obciążeniem ok 5 do 10 kg.
Myślałam, żeby może na początek wziąć butelki, zawsze to trochę więcej niż 1 kg ? Poszukam jeszcze informacji na ten temat. :)







NIE PODDAM SIĘ

1 komentarz:

  1. na początek spokojnie Ci wystarczą ciężarki 1kg , są idealne do wysmuklenia rąk :)

    OdpowiedzUsuń