wtorek, 24 września 2013

moje wrażenie po ZUMBIE

Już od dłuższego czasu chciałam wybrać się na zajęcia zumby, ale jedyne, które organizowano w moim mieście były dość drogie. Jednak po wakacjach na sali gimnastycznej w jednej ze szkół zorganizowano zajęcia, które od razu zyskały swoje fanki. Dwa tygodnie zbierałam się do tego aby tam pójść, no i ... poszłam. Stresowałam się trochę, że pójdę tam sama, i inne osoby będą się krzywo patrzeć na takiego grubasa jak ja.. Ale myliłam się. Instruktorka okazała się baaardzo miła. Podczas zajęć nikt nie mierzył nikogo wzrokiem i nie obgadywał, każdy starał się robić każdy krok dobrze, i wiadomo, nie wszystkim to wychodziło idealnie. Były kobiety w wieku 20 lat, ale i też po 50-ce, a nawet małe dzieci.
Zajęcia trwają godzinę, i można wykupić karnet: 50 zł za 10 godzin zajęć. Jak dla mnie jest to dobra cena. :)

 Na prawdę polecam takie grupowe zajęcia, świetny sposób na spędzenie czasu i spalenie kalorii :)








NIE PODDAM SIĘ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz