wtorek, 17 grudnia 2013

wtorkowe motywacje :)

W weekend zabierałam się za pisanie posta, ale jednak nie dałam rady.. Wiadomo, że życie rzeczywiste jest ważniejsze od bloga, przynajmniej dla mnie, a że Święta coraz bliżej...
W sobotę wybrałam się pobiegać. Był to mój pierwszy bieg w dzień, a dokładniej od rana, bo zawsze biegam wieczorem, tak żeby mnie nikt nie widział (haha). Jednak przełamałam się i było nawet fajnie. :))

Założyłam osobny folder, do którego wrzucam wszystkie zdjęcia, które mnie w jakiś sposób motywują.. Postanowiłam kilka z nich wrzucić na bloga, może komuś się spodobają.. :)








                        Pod choinkę chciałabym dostać takie piękne butki do ćwiczeń. :))


A na koniec trochę humoru. :)














NIE PODDAM SIĘ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz